Με μια σεμνή γιορτή,που επιμελήθηκαν οι μαθητές της Γ Τάξης του Σχολείου μας, αποδόθηκε και φέτος φόρος τιμής στους ήρωες της 17 Νοέμβρη 1973. Οι μαθητές μας έδωσαν την υπόσχεση να σταθούν αντάξιοί τους , αν κινδυνεύσει η ελευθερία και η δημοκρατία στην πατρίδα μας.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
More Stories
ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΠΛΙΟ
Οι «ΘΕΑΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ» στην Καμπανία της Ιταλίας
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ