Την Παρασκευή 1/11 και κατά τη διάρκεια του 2ου Σχολικού Περιπάτου τους οι μαθητές μας συνέλεξαν και καθάρισαν την ακτογραμμή, από το Λιμάνι μέχρι το Bojo, από όλα τα πλαστικά. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην Δράση της Ανακύκλωσης που για δεύτερη συνεχή χρονιά πραγματοποιείται στο σχολείο μας και έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση μαθητών και κατοίκων για την προστασία του περιβάλλοντος.
Δράση Ανακύκλωσης
More Stories
ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΠΛΙΟ
Οι «ΘΕΑΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ» στην Καμπανία της Ιταλίας
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ