Στις 29/4/2025,κατά τη διάρκεια του 5ου και τελευταίου, για την τρέχουσα χρονιά, σχολικού περιπάτου, οι μαθήτριες και οι μαθητές μας:
α) πήραν μέρος σε βιωματικές δράσεις στην περιοχή του Αλμυροπόταμου Αχλαδίου, που τους προσέφεραν μέλη του ΕΛΚΕΘΕ (Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών) και
β) πραγματοποίησαν καθαρισμό της ακτογραμμής του Αχλαδίου με εξοπλισμό που τους προσέφερε η Τοπική Κοινότητα και ο Δήμος Στυλίδας και υπό την επίβλεψη εκπροσώπων του Λιμεναρχείου Στυλίδας.
Με αυτόν τον εποικοδομητικό τρόπο ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η Δράση της Ανακύκλωσης, η οποία υλοποιήθηκε στο σχολείο μας κατά τα σχολικά έτη 2023-2024 και 2024-2025.

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
More Stories
ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΠΛΙΟ
Οι «ΘΕΑΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ» στην Καμπανία της Ιταλίας
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ