Οι μαθητές της β΄τάξης του Γυμνασίου Ραχών στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
συγκέντρωσαν ρούχα και συναφή είδη και τα έριξαν στο μωβ κάδο ανακύκλωσης του Δήμου.
,
Επίσης κατασκεύασαν αφίσες για να δείξουν την αναγκαιότητα της προστασίας του περιβάλλοντος και την αξία της ανακύκλωσης.
,
,
,
,
,
,
More Stories
ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΠΛΙΟ
Οι «ΘΕΑΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ» στην Καμπανία της Ιταλίας
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ